15 Temmuz 2013 Pazartesi

Düğün Telaşı

Eveeet ilk yazımızdan sonra hayata bir süre ara vermişiz,aslında bu ilk yazımız diyebilir miyiz acaba :)
Bence diyelim.Güzel bir başlangıç olsun.Nasıl olur? Olur mu ki? Nasıl olur ki?
 
E hadi deneyelim madem :)
 
Yok artık! Ben mii? Yoook canııım daha neler! Derken..Şurada düğüne 1,5 ay kaldı..Zaman nasıl geçti anlamadım.Hele ki son anda verilmiş bir evlilik kararıysa sizinki de bizimki gibi.Gelsin heyecan,gelsin atraksiyon diyebiliyoruz sadece,elden başka bir şey gelmiyor :)

1,5ay kala gelinlik işlerine başlamış olmak,son çıktığı yürüyüşte "Aaaa burada gelinlikçi varmışşşş!" diyerek kapısından dalmak,sonra ilk denediği gelinliği hoooop diye almak tam da bana yakışır bir davranış ! Aslında ince eleyip sık dokurum kıyafetlerim konusunda ama bu sefer böyle olacakmış demek ki.

Öncelikle internette araştırdım,gezdim,dolandım,okudum,baktım,bilgisayara kaydettim,çıktısını aldım.Aman şunun şurası şöyle,bunun burası böyle diyerek,gidip en alakasız olanından bir gelinlik edindim kendime.Aşağıya da ekledim kendi baktığım gelinlikleri,belki de bu yazıyı okuyup az da olsa fikir sahibi olmak isteyen birileri vardır :)
 
Sırtına güvenenlere gelsin bu model,ikincisi de pek romantik gerçekten..
 
 
 
Bu Vera Wang gelinlikten bence önümüzdeki sezonlarda da çokça göreceğiz.Belinde kurdele olan gelinlik pek bana itaf etmese de gerçekten çok hoş duruyor.Zevk meselesi tabii ki.Bir de en çok gördüğüm kontrast renklerde kullanılan kemerler,kurdeleler,fiyonklar :) Biraz fazla süslü ruhluyuz kızlar olarak :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
İlk yazımdan da anlaşılacağı üzere Elie Saab hayranı bir insan olarak bu gelinliklere hayran olmamam mümkün mü sizce ?
 







 
 
Benim baktığım ve en çok beğendiğim modeller sanırım belli oldu:) Pronovias (hemen hemen bütün kızların rüyas),Vera Wang,Vakko :)
Sanırım bu kadar fikir yeterli şimdilik,elimden geldiğince bilgi vermek istedim.Umarım az da olsa yardımım dokunmuştur.
Bu arada gelinliğin altına ayakkabı bakma süreci başladı benim için.En yakın sürede bu konuyla alakalı da dönüş yapacağımı belirteyim istedim :)
Görüşmek dileğiyleee :)
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder