17 Temmuz 2012 Salı

İlk Yazı

İlk Yazı

Eveeet hayat o kadar çabuk değişiyor ki inanamıyor insan bazen..
Daha bundan bir kaç hafta öncesine kadar gayet düzenli olan hayatım tamamen altüst olmuş durumda.
Benim gibi iletişimi kuvvetli,sevgi patlaması yaşayan bir insan için insanlarla yüzyüze konuşmak kolay ama böyle yazı yazmak zormuş meğer..Sıkıntı mı dersiniz yoksa senelerdir yazılarını takip ettiği insanlara yaklaşmak istemesi mi dersiniz bilmem..Tekstilin her alanında çalışmış bir insan için o kadar da zor olmasa gerek,zor olmamalı:)
E hadi bakalım,denemekte fayda görüyorum:))


Elie Saab--Fall Winter 2012-2013 Koleksiyonu

  Dantel detaylarını kıyafetlere yerleştirme konusundaki başarısıyla bir kez daha kalbimden vurdu beni.
Daha önceki koleksiyonlarında olduğu gibi krem,doğal tonlar ve asilliğin simgesi siyah ağırlıklı bir koleksiyonla karşımızda.



Gerçekten etkileyici değil mi?Renkler..Elbiselerin hepsi sizi de benim kadar heyecanlandırıyor mu?Ellerim titriyor bu elbiseleri görünce :/



Elie Saab; kıyafetlerinin güzelliği yetmiyormuş gibi başarılı reklamları ile de bir adım önde bence.



                        

Eveeeettt şimdi de bir kaç tane ready to wear bakıp ilk yazımıza burada son verelim :)







2 yorum:

  1. merhaba ,öncelikle blogunuz hayırlı olsun ilk üyeniz olmak ta güzel ;)) Bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    http://www.bensukaya.com/

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun blogun blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler=)

    YanıtlaSil